Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 61

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 66

Strict Standards: Non-static method FW_Rewriter::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 67

Strict Standards: Non-static method FW_Controller::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/index.php on line 12

Strict Standards: Non-static method FW_Response_Xhtml::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/lib/FW/Controller.php on line 29

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMMenu.php on line 11

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMMain.php on line 18

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMGoods.php on line 1740
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - Kupuj książki Online - Biznes i ekonomia, Pwn Naukowy
powrót do listy

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Autor Wiktor Jan W.
Wydawnictwo Pwn Naukowy
Kategoria Biznes i ekonomia
Typ
Data premiery 2013-09-17
Oprawa
Format 16,8 x 23,8
Numer ISBN 9788301173906

Cena

56.19 PLN

Dostępność

Wysyłka od 2 do 7 dni roboczych

Do koszyka

Opis

Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku – przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość – cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości – oraz kształtują potrzeby odbiorców i tworzą nowe rynki. Konsumenci natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując niezbędnych produktów i usług, dostarczając tym samym informacji rynkowej. Proces ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. modele, funkcje, struktury i formy. Przedstawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje. W tym celu podaje liczne, najbardziej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, między innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych, a także dziennikarstwa. Będzie ona znakomitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR oraz agencji reklamowych. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN oraz członkiem rad naukowych najbardziej cenionych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.

Zamknij

Poleć znajomemu

  • * - pole obowiązkowe

Formy płatności