Marketing

Autor Philip Kotler
Wydawnictwo REBIS
Kategoria Biznes i ekonomia
Typ książka
Data premiery 10/18/2004
Oprawa twarda
Format 203x255
Numer ISBN 9788373015326

Cena

99.00 PLN

Dostępność

Wysyłka od 2 do 7 dni roboczych

Do koszyka

Opis

Marketing - to fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, biblia marketingu. Wydane po raz pierwszy w 1967 roku, nie straciło nic na aktualności - przeciwnie, klasyczne, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. Marketing jest w nim potraktowany systemowo, nie jako osobna dziedzina, lecz jeden z elementów zarządzania przedsiębiorstwem, i osadzony w szeroko rozumianym kontekście ekonomicznym, historycznym i społecznym. Pod tym względem kładąc nacisk na przystosowanie marketingu do warunków, w jakich prowadzona jest działalność gospodarcza - książka jest nadal "żywa" i poświęca wiele miejsca praktyce zamiast skupiać się, jak wiele innych, tylko na teorii. Marketing to doskonały podręcznik nie tylko dla studentów uczelni ekonomicznych, ale także dla przedsiębiorców i menedżerów.

Zamknij

Poleć znajomemu

  • * - pole obowiązkowe

Formy płatności