Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 61

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 66

Strict Standards: Non-static method FW_Rewriter::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/init.php on line 67

Strict Standards: Non-static method FW_Controller::GetInstance() should not be called statically in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/index.php on line 12

Strict Standards: Non-static method FW_Response_Xhtml::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/lib/FW/Controller.php on line 29

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMMenu.php on line 11

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMMain.php on line 18

Strict Standards: Non-static method FW_UrlManager::GetInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/vhosts/atlas-ksiegarnia.pl/httpdocs/protected/modules/frontend/FMGoods.php on line 1740
Puzzle Skojarzenia - Kupuj książki Online - Puzzle, Alexander
powrót do listy

Puzzle Skojarzenia

Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Alexander
Kategoria Puzzle
Typ
Data premiery 2012-10-05
Oprawa
Format
Numer ISBN 5906018004991

Cena

14.90 PLN

Dostępność

Wysyłka od 2 do 7 dni roboczych

Do koszyka

Opis

Gra , w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, łącząc je w skojarzenia. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy.

Zamknij

Poleć znajomemu

  • * - pole obowiązkowe

Formy płatności